6 de febrero de 2011

Després de l'examen

No us penseu que he oblidat el bloc. No senyor. El que passa és que, com ja molts de vosaltres sabreu, l'examen va ser el 29 de gener.

Errades comeses? Moltes.

No contestar preguntes amb només dos opcions de resposta possibles.

Contestar preguntes sobre les que no tenia ni idea.

Deixar-me massa en blanc. 35.

Errors: 52. Massa errors. 

La puntuació final és molt millor que l'any anterior, però tot i així estic molt lluny d'aconseguir una plaça.

Quins errors he comés pel camí d'aquesta preparació aquests dos anys que porto?

El més gran de tots: falta de constància.

Les circumstàncies laborals han afectat el meu estudi i la meva dedicació. Ara bé, no puc responsabilitzar a la feina del meu resultat. Jo he estat la persona que no ha dedicat el temps lliure a estudiar. I ara, novament, m'afronto a les conseqüències. 

Ara m'espera un nou any. L'aprofitaré? Això espero. Si el proper any no aconsegueixo plaça, vull que sigui a pesar d'haver dedicat tot el meu esforç.

Estic donant-li voltes a com organitzar-me aquest any. Ara mateix estic preparant-me les oposicions de psicologia de la Generalitat de Catalunya. L'examen està previst a l'abril i després d'això vull total dedicació al PIR. 

Tinc apunts de CEDE d'altres anys (del 2004 i del 2006; una mica massa de palla i algunes errades impressionants, però bé per fer-se una primera impressió del temari). Tinc els apunts d'IBACS (molt dolents en redacció i coherencia, i els hi falta molt contingut) i tinc manuals. Massa coses mal organitzades. 

De cara a la preparació d'aquest nou any, tinc previst adquirir els famosos apunts d'Estrella. Personalment els trobo massa esquemàtics, però son molt complerts i m'ajudaran a centrar la informació. Seran la base que ampliaré amb manuals i resums personals que ja tinc. 

També tinc intenció d'acabar de resumir el Carlson. Alguns de vosaltres ja coneixereu els apunts. En breu faré una entrada on enllaçaré els diferents temes ja penjats. 

Mica en mica aniré penjant la resta d'apunts al bloc, tots relacionats amb el món de la psicologia. Alguns més vinculats al PIR i altres una mica menys vinculats, però espero que tots siguin profitosos per vosaltres.

Salutacions,


Licencia Creative Commons
Psicologia i PIR por Olga Pérez Pérez se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Unported.

2 comentarios:

  1. Acabe de descobrir el teu blog. Te molt bona pinta! Moltes gràcies.
    - Cassiopea-

    ResponderEliminar
  2. Hola Cassiopea,

    Gràcies! És una via per compartir tant el material com el procés d'estudi. Un petó!

    ResponderEliminar

Gràcies per les teves paraules.
Si tens qualsevol comentari, suggeriment o consulta, pots enviar-me un email a perezpolg@yaoo.es.